El secreto del Storytelling

 

Storytelling hace que la gente sean embajadores de tu historia.
Shannon Pruitt, Presidenta The Story Lab, Dentsu Aegis Network

 

Creo que cada vez más se trata de empezar una historia y no contar una historia. Las marcas pueden empezar la historia y luego dejar que influencers, cultura y consumidores la desarrollen.
Eric Weisberg, Global Executive Creative Director de J. Walter Thompson

 

Al crear contenido original que la gente quiera compartir se conecta con los consumidores de una manera más relevante
Duncan Houldsworth, EVP Executive Director of Data Strategy, Deutsch

 

Haz click en la imagen para ver lo que expertos del marketing de ABC, J. Walter Thompson o Dentsu Aegis tienen que contarte acerca de cómo explicar historias con éxito.

storytelling

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s